Η εκμάθηση και η χρήση ξένων γλωσσών αποτελεί επιτακτική ανάγκη για όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως ηλικίας, εθνικότητας και επαγγέλματος. Ποιά είναι όμως τα οφέλη που αποκομίζουμε από αυτή την επένδυση στη γνώση;
Σήμερα βγαίνουν οι βαθμοί των υποψηφίων Γ΄Λυκείου και αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα: συμπλήρωση μηχανογραφικού. Άραγε, υπάρχει σωστός τρόπος συμπλήρωσης του μηχανογραφικού;
Η Έκθεση διδάσκεται από το δημοτικό και παρόλα αυτά, ένα μεγάλο ποσοστό υποψηφίων γράφει στις Πανελλήνιες κάτω από την βάση. Τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε αυτό;
Από Δ΄Δημοτικού, μέχρι Γ΄Λυκείου τα παιδιά διαβάζουν βιβλία ιστορίας γεμάτα πηγές. Γιατί όμως όταν καλούνται να αναλύσουν πηγή, αντιμετωπίζουν μεγάλη δυσκολία;
Το πιο σταθερό παράπονο των υποψηφίων για πανελλήνιες είναι ότι δε ξέρουν πώς να διαβάσουν. Συχνά, η Γ΄ Λυκείου είναι η πρώτη επαφή των περισσοτέρων με το απαιτητικό διάβασμα και νιώθουν να πνίγονται. Άραγε, πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Τι μπορούμε να κάνουμε σε περίπτωση διαμάχης ενός εκπαιδευτικού με κάποιον μαθητή;
Η πικρή αλήθεια είναι ότι ένα ποσοστό 2-3% των παιδιών μπορεί να εμφανίσει κατάθλιψη. Άραγε, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να την εντοπίσουμε αλλά και να την αντιμετωπίσουμε;
Τι μπορούμε να κάνουμε ως εκπαιδευτικοί για να βοηθήσουμε ένα παιδί με προβλήματα συμπεριφοράς;
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση που δεν πρέπει να παίρνουμε αψήφιστα. Γιαυτό, κάθε δάσκαλος και γονιός πρέπει να ξέρει τι βήματα να ακολουθήσει για την αντιμετώπιση του.
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια μορφή νεανικής παραβατικότητας με σημαντικές συνέπειες για τα παιδιά που εμπλέκονται. Εσείς ξέρετε τι θεωρείται σχολικός εκφοβισμός; Άραγε, μπορείτε να εντοπίσετε ένα θύμα ή έναν νταή;
© 2016 Μελετώντας.gr - Επιτρέπεται η αναπαραγωγή του περιεχομένου μόνο εφόσον υπάρχει αναφορά της πηγής και παραπομπή προς το meletontas.gr σε εμφανές σημείο